.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارسال 287میلیون پیامک برای تبریک نوروز

از ساعت 9صبح روز جمعه 30اسفند (روز تحویل سال نو) تا ساعت 21 روز شنبه اول فروردین‌ماه 88، 287میلیون پیامک موفق در شبکه‌ همراه‌اول مبادله شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک ، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: گزارشات دقیق وضعیت شبکه‌ همراه‌اول از سراسر کشور حاکیست که الحمدا... در این روزهای پرترافیک، در سرویس‌دهی به مخاطبین موفق بوده‌ایم.

صدوقی ادامه داد: به‌طور مثال شبکه‌ ما در استان مازندران، در دو روز اول سال نو، روزانه بالغ بر 350هزار مشترک مهمان را بدون هیچ‌گونه مشکلی پذیرا شده است.

مدیرعامل همراه‌اول در مورد آمار پیامک‌های مشترکین همراه‌اول در آغاز سال نو گفت: در مدت 36ساعت شامل ساعت 9صبح روز جمعه 30اسفند (روز تحویل سال نو) تا ساعت 21 روز شنبه اول فروردین‌ماه 88، 287میلیون پیامک موفق در شبکه‌ همراه‌اول مبادله شده است.

وی ادامه داد: به‌طور مشخص در اولین ساعت سال جدید یعنی از ساعت 15تا16 روز جمعه 30اسفندماه، مشترکین همراه‌اول، 20میلیون پیامک موفق دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل همراه‌اول گفت: همان‌طور که قبلاً نیز اعلام کرده‌ایم، ما از نیمه‌ اول سال 87، فقط برای پیامک‌هایی که به‌طور موفق به مقصد می‌رسند، هزینه دریافت می‌کنیم و آمار پیامک‌های اعلام‌شده در بالا نیز بر اساس پیامک‌های موفق در شبکه‌ همراه‌اول است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.